Mit værelse

Tilbage i januar, flyttede jeg ind på mit værelse på et kollegium, som ligger på Nørrebro. Jeg er tosset med indretning – på min helt egen personlige måde. Jeg nyder godt af de arvestykker, der er faldet af til mig, men mange af mine møbler er købt fra ny, dog for år tilbage. Rigtig mange af alle de ting jeg har, udover møblerne, er arvestykker eller genbrug. For mig, gør det mit værelse personligt, hyggeligt og med masser af sjæl. Billederne her er taget umiddelbart efter jeg flyttede ind, så der er sket en smule siden da, men i det store hele, ser det ud på samme måde i dag.

IMG_0254-0.JPG
Bordet er et Philippe Starck og lampen er fra Ikea.

IMG_0256-0.JPG
Mine DIY-collager med nostalgiske originale billeder.

IMG_0255-0.JPG
Her kommer man ind og bliver mødt af den rå murstensvæg.

IMG_0259.JPG
Fjernsyn (jeg så vist håndbold den dag!).

IMG_0258.JPG

IMG_0263.JPG

IMG_0265.JPG
>
IMG_0261.JPG
DIY-smykkebøjle (lavet af en af min morfars gamle skrædder-bøjler) og min mormors broderede Danmarkskort (perfekt, når man både holder af arvestykker fra familie og læser Geografi!)

Skriv et svar

