Godmorgen!

IMG_0244.JPG
Her får I lige en lille Café Latte serveret på en af Pisas gader tilbage i februar. Det kunne jeg godt bruge lige nu. Altså både kaffen og at være i Pisa. Læg mørke til hvor fint den er serveret med mælk i glasset (og et hjerte!) og espressoshot ved siden af. Jeg planlægger at lave et indlæg om da jeg var i Pisa, Firenze, Siena og andre byer i omegnen. Så følg med, hvis I vil tages med til Toscana – man bliver helt drømmende af billederne derfra! Apropos kaffe, så skal jeg vist have mig en lille kop stempelkaffe inden jeg skal på instituttet i dag!

Skriv et svar

