New in: Versace vintage pung

IMG_0315.JPG
Jeg er så glad! En ting, der virkelig kan gøre mig glad, er nemlig et rigtig rigtig godt køb. Jeg har længe gået med tanken om at jeg ville finde mig en brugt Marc Jacobs pung. Sådan en man bare kan have i mange mange år. Helt klassisk. MEN, nu faldt jeg over en anden, da jeg igen kiggede på Trendsales. Jeg fandt en Versace pung i læder. En gammel, men velholdt en af slagsen, som skulle være købt i en italiensk vintage butik, af køberen jeg købte den af. Og så er den endda 100% ægte og skulle have en høj værdi (angiveligt omkring 3.500,-). Man er altid lidt i tvivl, når man køber brugte ting, for er de nu ægte og så mange penge værd? Den her er i hvert fald ægte og jeg fik den til kun 550,-. Jeg synes det er et af mine bedste køb til dato!

IMG_0314.JPG

IMG_0313.JPG
Faktisk følger der en lille del mere med til pungen. Jeg bruger den til min iPhone 5 som cover (og den passer perfekt i), men den er nok oprindeligt til et checkhæfte.

IMG_0316.JPG

IMG_0312.JPG

IMG_0311.JPG

Skriv et svar

