Lidt om (ikke) at lave ingenting

Kender I også de dage, hvor der ikke er sket noget som helst ved dagens ende – ja faktisk overhovedet ingenting! For mig ender det alt for tit sådan i ferier eller andre dage, hvor jeg ikke har nogle planer i kalenderen. Det er en irriterende følelse, at man ikke har udrettet noget. Ikke har været udenfor en dør. Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg får de dage til at gå med. Åbentbart trives jeg bedst i hverdagene, hvor der er fart på og hele tiden noget at tage sig til, fx når jeg tager på universistetet, handler ind, træner, læser, går i biffen, ELLER på rejser hvor jeg er ude hele dagen for at opleve rejsemålet. I denne uge har jeg ferie, fordi jeg var til eksamen i sidste uge. Lige nu er jeg hos mine forældre i Odense, men i weekenden var jeg i Berlin, for at fejre 25-året for murens fald, og DET var dejligt! Der var vi ude hele dagen og vi fik noget ud af turen. Inden ugen er slut, kommer der et indlæg om vores tur med en masse fine efterårsbilleder og billeder af ballonlamperne, der blev sendt til vejrs i søndags.

Se lige dette smukke billede. Jeg kunne ikke vente med at poste det til indlægget om Berlin. SÅ fint med så mange mennesker, der samles om ballonlamperne!

IMG_0456.JPG

Skriv et svar

