Hvad blev der af 2014?!

IMG_0545.JPG

IMG_0539.JPG

Nu er vi nået til sidste måned af 2014 og træder snart ind i et nyt indholdsrigt år. Årene går for hurtigt og dagene går for langsomt (er det ikke det man siger?!). I hvert fald, så har det været et uforudsigeligt og spændende år for mig. Jeg startede året ud med at stoppe på Fødevarevidenskab og indse at mad skulle være min største hobby i stedet for min karriere. Det var svært, men lettende. Derefter rejste jeg til Toscana med mine forældre, for at besøge storebror, der boede i Pisa i fire måneder. Så fik jeg midlertidigt arbejde i en bager (igen) og arbejdede indtil sommer. I sommeren var jeg i Venedig med Jakob, på kør-selv ferie med forældrene og medhjælper på festival. Derudover arbejdede jeg i en chokoladebutik i Middelfart (Uhmmm!). Og nårh ja, så arbejdede jeg om natten i en kælder i København for at pakke brød. SÅ startede jeg på Geografi, og det er jeg nu i fuld gang med, men nu er det snart jul og jeg glæder mig som et lille barn!

Skriv et svar

